Repjegy II.

 2009.06.22. 16:52

Ma hívtak a török légitársaságtól. Éppen főztem, ezért mindenre fel voltam készülve, csak erre nem (kicsit barnább is lett a fasírt, mint szerettem volna :D), meg arra, hogy angolul beszéljek. (Bár a vezetéknevem törökül betűztem le neki. Nagy kunszt :D)

Az még egy jó kérdés, hogy mennyibe fog nekem az egész kerülni, mert mást mondott Nuri, akivel utána konzultáltam, illetve mást a légitársaságos. Remélem, hogy Nurinak lesz igaza, és a jegyintézővel csak félreértettünk valamit (hátha éppen ő sem volt akkor angoltudása tetőfokán :P) Most már igazából mindegy, nem lehet eltántorítani. Aztán helyben úgyis kiderül majd minden... ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://kisholgy-turkiyede.blog.hu/api/trackback/id/tr61201357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása